Tavşanlı Linyitspor teknik sorumlusu sayın Ahmet Erdinç,sosyal medya hesabindan istifası ile ilgili bir açıklama yaptı.
Geçen sezon, yıllarca formasını gururla terlettiğim, her maçına ilk günkü heyecanıyla çıktığım, her zaman ne durumda olursa olsun görev almaktan gurur duyduğum Tavşanlı Linyitsporumuzun teknik direktörlük görevinden sağlık sorunum sebebiyle bir süre futboldan uzak kalacağımdan bugün itibariyle ayrılmış bulunmaktayım. Bu süreçte her zaman yanımızda olan ve son dakikaya kadar desteğini esirgemeyen taraftarımıza, başta Burhan Zorba olmak üzere tüm ekip arkadaşlarıma, futbolcularıma ve yönetime teşekkür ediyorum. Herkes bilsin ki Linyitspor taraftarını arkasına almış Tavşanlı Linyitsporumuzun başaramayacağı hiçbir şey yoktur.











