19 Kasım Cumartesi günü Çukurköy Spor ile oynadığımız müsabakada saha içinde rakip takım futbolcularıyla futbolcularımız arasında istenmeyen ama futbolun içinde var olan tatsız olaylar yaşanmıştır. Bunun neticesinde her iki takımın olaylara karışan futbolcuları, futbol oyun kuralları gereği kart görmüşlerdir. Buraya kadar olan herşey saha içinde yaşanan olaylardır. Fakat Çukurköy Spor taraftarı bir şahsın tribün’den sahaya atlayıp futbolcumuzun arkasından yaklaşıp tekme atması kabul edilemez bir olaydır. Bu şahısın yaptığı amatör futbolumuza hem Gençler Gücü camiasına hemde taraftarı olduğu Çukurköy spor camiasına zarar vermekte olup, bu şahıs hakkında adli mercilere gerekli şikayet yapılmıştır. Bu kendini bilmez şahsın, en ağır cezayı alması için Tavşanlı Gençler Gücü Spor Kulübü olarak kanunlar çerçevesinde elimizden ne geliyorsa yapacağımızı ve olayın takipçisi olacağımızı bildirerek, bu çirkin olayı kınıyoruz… Bir kez daha hatırlatmak isteriz ki futbol saha içinde kaldığı sürece güzeldir..










