18- 24 Kasım Dünya Antibiyotik Farkındalık Haftası nedeniyle hastanemizde Enfeksiyon Hastalıkları Uzmanlarımız Uzm.Dr.Özlem ÇAKMAK TOPFEDAİSİ ve Uzm.Dr.Gonca DEMİRBÜKEN tarafından personelimize eğitim verilmiştir.Toplumsal farkındalık oluşturmak açısından ögrencilerimize de Enfeksiyon Kontrol Hemşiresi İlknur YEŞİL tarafından eğitim verilmiştir. Hasta bekleme alanı monitör ve televizyonlarindanda hasta-hasta yakını bilgilendirme sunumu yayınlanmıştır. Sunumlarda Dünya Sağlik Örgütünün 2022 yılı teması olan “Antimikrobiyal Direnci Birlikte Önlemek” olduğu vurgulanmıştır.











