1.amatör lig A gurubu ekiplerimizden Gençlergücü spor ikinci yarının başlamasına üç gün kala iki önemli transfer gerçekleştirdi.
Sezonun ilk yarısında Moymulsporda forma giyen BEKİR YİĞİT.
Gene sezonun ilk yarısında Emet Gençlerbirliğinde forma giyen Emre Kaygısız.










