BAL ekiplerimizden Tepeciksporun teknik sorumlusu Erhan Sarıgöl ile yolları ayrıldı.
Bilgisine ulaştığımız sayın Sarıgöl,takımda bazı taşların tam olarak yerine oturmadığını ve bir kan değişikliğinin Tepecikspor lehine doğru olacağını düşündüğünü söyledi.Ve kalan müsabakalarında Tepecikspora içtenlikle başarılar dilediğini ifade etti.
Tepecikspor kulübünün sosyal medya hesabından yaptığı açıklama da şu şekilde.
TEKNİK DİREKTÖRÜMÜZ ERHAN SARIGÖL İLE KARŞILIKLI ANLAŞILARAK YOLLARIMIZ AYRILMIS BULUNMAKTADIR YAPTIGI HİZMETLERDEN DOLAYI KENDISİNE TEŞEKKUR EDİYORUZ BUNDAN SONRAKİ HAYATINDA BAŞARILAR DİLERİZ TEŞEKKURLER ERHAN SARIGÖL











