Belediye başkanımız sayın Mustafa Güler,Çinigaz sorunları ile ilgili bir açıklamayı paylaştı.
Çinigaz firması tarafından fatura ödemesi 90 günü geçen abonelerle ilgili hat kesme ve sayaç sökme işlemi yapıldığını Ankara’dan yenice öğrendim. Sn. Kaymakamımız Yüksel Kara ile Çinigaz firması sahibi Rasim Bey ile yaptığımız görüşmede ortaya çıkan sonucu Tavşanlı halkı ile paylaşma lüzumu hissettim.
1-Firma tarafından bazı bankalara otomatik ödeme talimatı verilmediği fakat buna rağmen vatandaşlarımızın bazılarının bu bankalara ödeme yaptığı; ancak bankalar tarafından yatırılan paranın firma tarafından takip edilmeyen bir hesapta çıktığı( sorun ortaya çıkınca yenice fark edildi deniliyor), Bı nedenle otomatik talimatı olan abonelerin hatları şu an kesik.
2- Ödeme konusunda sıkıntılı olan, borcunu sürekli aksatan abonelerden bahsediliyor. Bu hatlarda şu an kesik;
3-elinde ödendi makbuzu olduğu halde sisteme girilmediği için kesilen abone hatlarının olduğu gelen şikayetlerden anlaşılmaktadır.
Yapılan görüşmede yarından itibaren elinde 27Ekim ve öncesi ödendi makbuzu olan tüm abonelerin hatları hiçbir ücret ödemeden (bağlantı ücreti alınmadan) bağlanacaktır.
Onun için elinizdeki makbuzlarla beraber yarın Çinigaz firmasına müracaatınızı yapın. Gerçekten borcunuz yoksa da Hiçbir bağlantı ücreti ödemeyin. Çinigaz firması sahibi Rasim bey firma çalışanlarına talimatı bu şekildedir.